Helgen blev inte som jag hade tänkt, men det har varit en bra och mysig helg i alla fall. Utan Jonas dock :( Men snart kommer han hem igen så det får bli mys med honom då istället!

Ska snart åka och hälsa på farfar en sväng. På vägen hem därifrån ska vi hämt upp Linnéa för vi ska iväg och träna klockan sju. Så för att hinna till träningen i tid är det nog bäst att hämta henne när vi ändå åker förbi och så åker vi förbi hemma hos mig och släpper av mamma och pappa och så måste jag byta om också. Nu när jag skriver fattar jag inte hur vi ska hinna allt, men vi brukar inte bli så länge hos farfar. Ska i alla fall träna ett medelpass idag, det känns bra efter helgen! Det har inte direkt varit en hälsosam helg!

Norpan följer med Jonas hem idag, det blir mysigt. Det känns på ett annat vis när Norpan trippar runt i lägenheten! 

Idag är det ju kanelbullens dag också, men jag har inte ätit någon sån. Kanske måste köpa en sen när jag åker till lägenheten? 

Nej, nu är det väl bäst att lägga på ett kol om planen ska hålla den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback