Kommer det fungera?

Jaha, då har man gjort av med pengar igen då. Det känns som att jag har gjort något fel, men jag vill verkligen! Var på Herbalife-visning hos syrran förut ikväll. Kom nyss hem. I alla fall så är Herbalife ett företag där dom säljer proteinpulver, vitaminer och tabletter. Även schampon, krämer och te och så. Men det som det var mest fokus på ikväll var pulver, energibarer och olika tabletter.

Det började med att vi fick dricka en Aloevera juice. Det smakade inget speciellt, ungefär som citronvatten fast sötare... Sen fick man smaka små bitar av energibarerna och olika shakear. Vi fick smaka något örtte också som tydligen skulle vara uppiggande och bra för magen.
Pulvret som man gör shake på kan användas till viktminskning och/eller kosttillskott när man har tränat för att bygga muskler. Det som händer är att fettceller blir muskelceller. Man byter ut en eller två mål till en shake. Man kan t ex ta en shake till frukost och en till lunch. Sen ska man äta middag som vanligt + mellanmål. Det var bra att skära ner på kolhydraterna också. Så nu har jag beställt sånt där pulver. Då ingick det några oika tabletter med vitaminer och så också. Syrran har gått ner 7 kilo på 7 veckor, så det verkar effektivt och man ska tydligen inte gå upp all vikt igen sen när man slutar heller. Magsäcken krymper så när man börjar äta vanligt igen så kan man inte äta lika mycket. Så då tänkte jag att jag kör med det där i en månad, då har jag förhoppningsvis gått ner några kilo i alla fall. Sen så skulle man kolla mer på måttbandet än på vågen, för där blir det verkligen resultat! Kombinerat med träning och rätt mat i övrigt tror jag verkligen att det ska gå bra.

Det känns som att det här är ett steg i rätt riktning. Går jag bara ner några kilo och några centimeter så kommer motivationen att fortsätta bli större. Jag ska väga och mäta runt mig samma dag som jag börjar, sen ska jag inte göra något av det fören pulvret är slut.

Jag hoppas på bra resultat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback