Dagen började med jobb, ca två timmar bara men det blir ju i alla fall lite kosing i kassan! Ska jobba i morgon också, så då har jag jobbat fyra av fem arbetsdagar den här veckan. Hoppas det fortsätter så! Tänk att man kan få jobba så pass mycket även fast man egentligen inte har något jobb!

Efter jobbet åkte jag till lägenheten och pratade lite med Jonas och åt lite lunch, sen åkte jag till Carro. Blev där i fyra timmar ungefär! Kikade lite i en bok hon har om barn. ganska kul att läsa faktiskt. Jag vill ju bli barnmorska, så då kan det ju vara bra att veta lite om förlossningar och bebisar! Dock var det en del sidor man kunde hoppa över, mycket av det som stog visste jag redan. T ex hur man lyfter en bebis eller hur man klär på dom. Jag lekte mycket med dockor när jag var yngre och då brukade jag ju låtsas att dom var riktiga bebisar såklart, så jag var väldigt noga när jag klädde på dom så att dom inte hängde upp och ner eller så.

Vi babblade på mycket som vanligt, åkte en sväng till Coop och köpte bullar. Nyttigt, nej! Men jag har varit så jäkla hungrig och sugen på massa nu ett tag. Vet inte vad det beror på, man kan ju låta bli att äta men det är ju så svårt ibland! Carro tyckte vi skulle ta hennes killes bil, för hon ville prova den och han var ju inte hemma så... Då tog vi den. Det blev lite problematiskt eftersom Carro knappt nådde pedalen trots att stolen var famskjuten så långt det gick. Men iväg kom vi, och hem också! Det gick ju riktigt bra ändå, fast Carro låg ner och körde :p 

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Jag och Jonas kanske hyr en film? Sen så ska vi nog åka till Gojko och Karro med några filmer vi lånade av dom för någon månad sen :p Får se om jag kanske ska träffa My något också...

Hmm, egentligen borde jag lägga mig snart men jag känner inte för det trots att jag är ganska trött. Vill vänta på att Jonas kommer hem och så har jag ett avsnitt av Grey's Anatomy att se på. Jag har nog blivit en riktig serienörd. Eller det har jag kanske alltid varit? :p

Nej, borsta tänderna kan jag ju i alla fall göra. Då är det gjort i alla fall och jag ska ju ändå inte vräka i mig något mer idag!

Ha det bra och så hörs vi!

God natt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback