Vissa pratar om den "röda tråden", någon sådan har jag sällan...

Då var träningen avklarad, så även middagen.

Köttbullarna är också gjorda. Jag kan ju inte precis säga att det var dom snyggaste jag har sett, men gjorda är dom. Hoppas att dom är goda nu bara :) Hälften av köttfärsen blev dock kvar, orkade inte göra av allt eftersom att den första satsen blev ca 60 stycken. Så nu ligger resten i frysen och väntar på att bli köttfärssås eller något annat gott!

Träningen gick riktigt bra idag fasktiskt. Kände mig laddad, kom dock lite sent... Men det var det värt, för nu känns det bättre. Det är så skönt när man känner att man börjar orka mer. Min axel är ganska bra nu så nu klarar jag t ex av att göra armhävningarna. Klarar mer av allt, blir inte lika slut! I like it!

Just nu sitter jag och kollar på Ullared medan Jonas diskar. Han är så snäll och duktig så :) Ullared, inte sånt bra program egentligen men det är lite kul att se hur knäppa människor det finns.

Ser fram emot ett varmt, skönt och avslappnande bad nu. Ska tappa upp vatten så att badkaret är fullt när Ullared är slut. Då ska jag krypa ner och läsa en bok. Det som är dumt för mig när jag badar är att jag ligger kvar tills jag nästan inte kan andas, så att jag nästan svimmar. Men då, då är det dags att tvätta sig och tvätta håret. Alltså måste man klara av att stå där och duscha också när man nästan svimmar. Ja, jag vet, ta lite kallare vatten. Men det är skönt när det är varmt, man blir mer avslappnad då. Men jag har faktiskt börjat lära mig att inte ta lika hett vatten. Jag hoppas att jag får till lagom temperatur idag också! Det återstår att se.

I morgon kommer jag att bli klar med städningen av farfars lägenhet i alla fall. Det känns bra. På fredag är det begravning. Jobbigt, men ändå skönt att få det avklarat.

Oj just ja, nu kom jag på att jag ju har lovat att göra en Åre-mössa till min faster. Tänkte att hon skulle få den på fredag. Det är väl bäst att jag sätter fart då!

Adios Amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback