Klockan 06.00 var det dags att kliva upp. Usch vad tidigt det kändes! Jag låg kvar till tio över ungefär, sen klev jag upp. Jag lyckades till och med äta gröt innan jag åkte. Trodde jag skulle vara jättetrött på jobbet men det gick riktigt bra. Fick en lite ovanlig uppgift idag, jag skulle nämligen klä en julgran. Visst är det kul med omväxling, men man kan inte direkt säga att man fick den där mysiga julstämningen som man får hemma. Det är inte direkt samma känsla i en korridor och en plastgran som hemma i det julpyntade vardagsrummet med en riktig gran.

Klockan 14.00 hade jag jobbat klart. Då åkte jag hem till Carro och bytte om. Jag kände inte så stor lust att gå på stan i mina städkläder... Handlade en del grejor: en julklapp till Jonas, inneskor som jag ska ha när jag jobbar, en mascara och saltvattenspray. Den där sprayen vet jag inte riktigt hur den fungerar men det står att man ska få en ruffsig strandlook. Vi får väl se hur det går :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback