- Birgitta heter jag, Josefine Sand heter du. Här verkar det ju inte vara några problem.
- Förutom att jag är spruträdd.
- Då gör vi det nu.

Pang poff sen var det gjort!

Sprutan är tagen och nu känns det rätt bra. Förutom att armen gör ont. Men det kan jag stå ut med!
Jag var nervös som tusan, flera veckor innan. Skulle jag eller skulle jag inte? Tillslut fick det vara nog med funderandet, jag bara gjorde det.

Var till Carro en sväng förut. Åkte hem vid tre eftersom Nicklas ringde och ville ha skjuts. Själv började jag känna mig rätt trött (efter sprutan kanske?), så det passade ju bra då.

Nu gör jag mest ingenting, sitter och tycker synd om mig själv för att det redan gör ont i armen. Stackars dom som är runt om mig nu, vilket gnäll dom kommer behöva stå ut med! Jag är rätt bra på att gnälla...

Var ute med Norpan förut, då ringde Lena och frågade om jag kan jobba på fredag. Så det ska jag göra, sex timmar tror jag? Pengar!

På lördag ska vi i familjen till Sundberg´s. Det ska bli kul, riktigt längesen jag träffade dom nu. Längtar lite efter Ellinore faktiskt. Jag antar att det inte kommer vara så länge till som hela familjerna umgås eftersom vi "barn" börjar bli stora nu. Men vi har alltid umgåtts på det viset, så jag kommer att sakna det i så fall.

Ja ja, nu får det vara nog för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback