Jaha då har man gjort av med pengar igen då!

Var jätteseg i morse, låg i sängen till tolv och bara myste på. Men då fick jag ett sms som fick fart på mig. Carro undrade om jag ville äta med henne och Linnéa på Jambo. Jag frågade när och hon sa typ nu. Så då var det bara att kliva upp! Fort som tusan drog jag på mig kläderna och åkte. Gott var det och riktigt trevligt sällskap. Efter lunchen (frukosten för mig), blev det en sväng på stan.

Jag köpte:

* Blutsaft = 179 kronor
* Tunika = 150 kronor. Den var på rea, snygg och speciell på något vis. Jag måste nog slänga in ett kort på den, kan inte förklara hur den ser ut...

Med blutsaften hoppas jag bli piggare, jag behöver nog lite järn i mig. Det är inte kul att alltid vara såhär trött. Dels beror det nog på järnbrist, dels på att jag nog sover för mycket och på fel tider.

Nej, nu blir det 2 ½ män, senare blir det Bonde söker fru och Grey's anatomy.



Ja, det syns kanske inte så bra, men såhär ser den ut i alla fall. Tunikan, eller vad man ska kalla den, alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback