Idag har dagen spendrats i farfars lägenhet. Jag håller på att städa ur den. Mamma, Pappa, Monica och Curt var och städade bort alla möbler och kläder i helgen, så det är fritt fram för mig.

Var där i drygt fyra timmar och på den tiden hann jag bara med ett rum! Men det var mycket torkande! Man måste ju vara exra noga när det är "flyttstädning" eftersom att någon annan ska flytta in. Så jag torkade garderober och lådor. Persiennerna och lister mm. Phu, det var jobbigt! Dammsög och torkade golv också. Plus dammade taket. Oj vad kul att läsa va?

Jonas var snäll och kom med mat till mig :) Gullig pojkvän man har! Han hjälpte även till att öppna några fönster som jag inte fick upp.

Vid fyra bestämde jag att det fick räcka för dagen. Åkte jag då skulle jag hinna till Friskis & Svettis till klockan fem för då var det ju medelpass. Trodde jag. När jag kom dit tio i fem visade det sig att de inte alls var medelpass, det var Core. Så då fick det bli det istället. Jag kommer nog att ha träningsvärk i morgon.

Ska iväg och jobba, städa alltså, i morgon. Ska vikariera i åtta timmar på CUL. Ska börja halv sju! Vet inte när jag var vaken så tidigt senast.

Efter jag har jobbat ska jag skjutsa mamma och en arbetskompis till henne till tåget. Dom ska till Östersund på kurs.

När jag har skjutsat dom ska nog jag, Linnéa och Carro åka iväg och simma. Skönt :)

Nej, nu får det räcka för idag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback