Oj oj oj vad länge man kan sova ibland! Idag klev jag inte upp fören tolv... Men nu är jag vaken. Sitter dock i morgonrock fortfarande men den ska väl bytas ut mot kläder snart.

Mamma bad mig tvätta lite om jag var hemma så det håller jag på med nu. Tror jag ska passa på att göra en ansiktsmask innan det är dags att hänga tvätten, känns som att det nog skulle behövas!

Idag ska jag iväg och simma med Carro. Vi ska åka till Delsbo, men dom öppnar inte fören 16.00 så det får bli efter det då. Innan måste jag hinna lite saker. Jag ska lämna tillbaka en bok som skulle tillbaka igår egentligen och så måste jag åka till lägenheten en sväng och kolla på en ram som vi har köpt. Vi märkte nämligen att det inte var något glas på den, och det brukar det väl ändå vara på en ram? Den var inte billig heller, så man tycker ju att det borde vara glas då! Måste kolla vad det står på den så att jag kan tala om måtten när jag ringer till IKEA och frågar hur det ska vara. Dom kanske hade missat glaset på just den jag tog, vem vet? Det kanske är bäst att kolla lite nogrannare så att det verkligen inte finns något glas, det kan ju vara gömt mellan några kartongbitar för att skydda glaset också. Jag vet inte?

Vi, jag och Jonas, var på IKEA i måndags. Vi handlade lite saker till lägenheten.

* Köksbord
* Pallar som vi ska ha istället för köksstolar. Köket är inte så stort, då är det bra med pallar som man kan gömma helt under bordet.
* En möbel till hallen, vet inte vad man ska kalla det. Som en byrå, fast med dörrar istället för lådor.
* Svart ram som jag ska använda till ett kollage jag ska göra. Det ska hänga på väggen vid sängen.
* En rund, riktigt grön, badrumsmatta.
* Diskborstar
* Påsklämmor

Ja, det var väl det vi köpte. Det kommer bilder på det när allt är monterat och klart.

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och göra mig i ordning. Måste ju packa ner det jag behöver på badhuset också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback