Det har ju gått nästan en vecka sedan tjejmiddagen, men här kommer i alla fall några bilder från den!




Carro flirtar med kameran.



Linnéa försöker få en spark, först lyckades det inte så bra men tillslut så!



Linnéa försökte gömma sig bakom dörren, det fanns bara ett problem.
Dörren var i glas...



Vaddå, jag har inte gjort något?!



Det här måste vara den snyggaste bilden som finns på oss...

Ja, det här var bara några av dom. Men ja, det får räcka just nu! :)


Vad jag kan komma ihåg så har jag inte skrivit något om Halloweenmaskeraden? Har jag det så får ni läsa det igen...

Dagen började med stan. Vi var på Dollarstore och letade lite grejor. Vi köpte bland annat ett varsitt armband med "piggar" på. Vi skulle ju vara hårdrockare, alltså måste vi ju se lite hårda ut tänkte vi. Letade även ett svart läppstift, men det fanns inte. Inte i någon av affärerna jag letade i! Det var omöjligt så jag fick ge upp tanken på svart läppstift. Fick dock ett tpis om att ta eyeliner på läpparna, så det blev till att prova det!

Vid halv fyra åkte vi ut till Norsta och åt mat. Hämtade även Micke som också skulle med på festen. Sen begav vi oss till lägenheten igen för att göra oss i ordning.

Sju började festen, den var riktigt kul med massa lekar och trevliga människor! Vi kom inte hem till Hudik igen fören halv fem på morgonen! Då var sängen väldigt skön...

Såhär såg vi ut hela kvällen:





Jonas the hardrocker!



Jossan the hardrocker!



Micke the munk






Typiskt, nu hamnade bilderna inte i riktigt rätt ordning. Men så här såg vi ut i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback