<3

Jag skrev nyss ett ganska långt inlägg, men det försvann spårlöst helt plötsligt. Så nu orkar jag inte skriva om det. Här kommer det kortfattat:

Begravningen gick bättre än förväntat. Den var väldigt fin och Linnéa sjöng som vanligt jättebra.
Kvällen spenderades framför Tv:n med mamma, mormor och senare även Jonas. Det var en skön avslutning på en jobbig dag.

En dag som för övrigt verkar ha tagit mer på mina krafter än jag trodde. Idag har jag varit väldigt trött, somnade helt plötsligt och sov i mer än en timme. Antar att alla spänningar släppte.

                                                                                            Nu väntar ett varmt och skönt bad. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback