Min debut som bloggare!

Första inlägget. Min debut som bloggare!

Att skriva har alltid varit kul, det tycker i alla fall jag. Men det är först nu som jag har insett att man kanske ska börja skriva en blogg.

Om bara några veckor tar jag studenten, sen blir det så småning om en flytt. I den här bloggen vill jag kunna uttrycka mina känslor, skriva om allt nytt som händer. Ibland krävs det att man skriver för att man ska få ur sig allt, jag tycker att det är ett bra sätt att säga det man kanske inte kan få ut genom munnen.

Jag ser verkligen fram emot studenten. Det ska bli skönt att slippa skolarbetet för ett tag. Men med studenten är det så mycket annat som försvinner. Man säger att man lovar att höra av sig, att man ska hålla kontakten. Men det blir inte alltid som man tänkt sig. En person ska jag i alla fall hålla kontakten med, en person som betytt så mycket. Emma är ingen person man bara glömmer bort!

Jonas är i Östersund, det är jobbigt. Både för mig och för honom. Jag vill ha honom här.
Nu när jag har så mycket att tänka på och när jag är så stressad, är det mycket som går ut över honom.
Förlåt älskling, jag menar det inte!

Detta var ett kort, men dock mitt första inlägg!

Ha det bra!

/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback