Hurra!

Andra inlägget. Hurra!

Ca 8 dagar kvar på Bromangymnasiet. Sen är det slut på den tryggheten.
De två sista veckorna före studenten är jag ledig. Då ska jag inte tänka en sekund på skolarbetet! Nu får det vara nog! Allt vi gör nu i skolan är det sista vi gör, och det känns så BRA!

Första lediga dagen av de två veckorna ska jag till frissan. Det ska bli så himla skönt! Har inte färgat håret sen augusti! Men nu blir det både färg och klippning.

Sen, typ 3 juni, funderar jag på att åka upp till Östersund ett par dagar. En kompis sen högstadiet bor där uppöver, och vi har inte setts sedan början av ettan i gymnasiet! Undrar hur hon ser ut nu för tiden? Det ska i alla fall bli jättekul att träffa henne. Och att få vara lite mer med Jonas också såklart! :)

På själva studentveckan kommer mycket av tiden gå till förberedelser. Det är mycket som ska göras! Det kommer ju nästan 45 personer! Jag hoppas verkligen att det blir bra väder, sol och varmt, så att vi kan sitta utomhus. Det är mycket trevligare om man kan sitta samlade!

Ska hinna med annat än förberedelsen av "efterfesten" också. Naglarna ska fixas, benen ska vaxas och hela kroppen ska sprutas brun med Air Tanning... Nu låter jag som världens fjolla, men man tar bara studenten en gång!

Dagen efter studenten bär det iväg till Gotland. Vi åker klockan fem på morgonen! Jag kör INTE! Jag kommer att sova stora delar av vägen ner skulle jag tro. Sedan blir vi där en vecka, midsommar firas där. Vi kommer hem på söndagen och jag börjar jobba på måndagen.

Oj, där försvann mina lugna dagar! Men jag behöver i alla fall inte tänka på något prov eller någon inlämning!

Men än är inte skolan slut. Det är som sagt några dagar kvar. I morgon är det en teater som vi ska gå på. Det är det enda. Efter den ska jag på begravning, mindre kul!

Läste en bra sak idag, men nu har jag inte det här. Så det får jag skriva ner här en annan dag. Det handlade i alla fall om att allt går, ingenting är omöjligt!

Måste bara tacka Emma för det fina inlägget för någon dag sen! <3

I morgon kommer Jonas hem. Puss på dig älskling! <3

Det var allt för idag.

Over and out.

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Isabelle då! =)

Wohoo ! :D De ska bli as kul !

2009-05-17 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback