Bubbelibubbelibubb

Nu har jag och Jonas varit ute och tittat på hans bubbla. Vi ska fixa i ordning den för tanken är att jag ska åka den på studenten. Vi ska tvätta den och sätta dit lite dörrsidor och så, den måste ju se representabel ut på min stora dag! Den ska dekoreras med björklöv, blommor och kanske lite ballonger. Det ska i alla fall synas att det är en student som åker i den!

Skulle vara kul om jag fick till det där med att få in bilder här på bloggen! Då skulle det passa väldigt bra med en bild på bubblan nu! Den är knallgrön! Frän är den!

Känns inte riktigt som mig att sitta här och skriva om bilar. Men det är bilfixning som står på schemat just nu, därför fick det bli så nu! :) Jonas blir nog glad när han får läsa om lite bilar här i alla fall. Även om han redan vet allt jag skrev och lite mer utöver det.

Mamma ringde förut, hon var på DollarStore och skulle köpa pappersdukar och diverse andra saker. Förberedelserna för studenten är i full gång! Det är ju bara en vecka kvar nu! Champangefrukosten är planerad även den, det kommer att bli kanon bra det! Kan det bli annat med dig som sällskap?  :)

Nej, nu ska jag ut och provköra bubbelibubblan!

Skriver mer senare, eller i morgon, eller en annan dag...

/ Rallybettan

Kommentarer
Postat av: Carro

Aaah, man vet aldrig ;)

2009-06-06 @ 19:53:18
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback