No motivation

Jaha, då sitter man här igen då. Men den här gången sitter jag vid MIN dator. Den bärbara som jag fick i studentpresent. Min morbror fixade internet till den i måndags, så nu kan jag sitta var jag vill i huset och ha tillgång till internet.

I måndags var jag i Sundsvall med Jonas. Hans mamma och Folke var där också. Vi var på massa olika ställen men mest på IKEA. Där köpte jag o Jonas lite badlakan och sängkläder. Man måste ju börja bygga upp ett lager. :)
När vi skulle hem fick vi lite problem, bilen startade inte. Fast efter mycket om och men så startade den och vi tog oss hela vägen hem. Några hundralappar fattigare. Vi svängde in till Gojko och Karro också, Karro fyllde år så hon fick en snusdosa och vi fick smörgåstårta. Sen åkte vi hem till Hög, gick en promenad och tittade på Beck.

Igår, tisdag, jobbade jag först. Senare på dagen hjläpte jag mornor med tvätten, sen åkte jag ner på stan och träffade My. Vissa saker kan ta en snabb vändning, det slutade med att jag sov hos My i alla fall. Stackare.

På tisdag, ska jag, Jonas och My åka till Rättvik. Det är Classic Car Week där, så då vill vi dit. Vi blir där en natt, sover i tält. Förhoppningsvis får vi tältplats, annars får vi tälta i skogen då eller något. Kul ska det bli i alla fall.

Känner inte för att skriva mer nu. Har ingen motivation till det just nu.

Skriver mer en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback