Blogg-makeover

Ändrar lite utseende på bloggen nu. Kändes som att det var svårt att se texten ordentligt på den förra designen. Den här känns lite tråkig kanske, men man ser åtminstonde texten bra.

Nu har jag nyss klivit ur badkaret, tog ett långt varmt bad. Var tvungen att kliva upp tillslut på grund av syrebrist eller något. Höll på att svimma, så då kändes att kliva upp som det bästa alternativet. Även om det var väldigt skönt att ligga där i tystnad och bläddra i en tidning.

Idag har jag inte gjort mycket, har inte känt mig så pigg. Ont i huvudet, halsen och öronen. Men det känns bättre nu. Verkar vara något som kommer och går lite då och då, men aldrig riktigt bryter ut. Ja, nu blev min blogg sådär intressant igen. Eller inte då kanske...

I morgon får vi se vad vi hittar på, blir väl lite fix och don. På måndag blir det först Sveg, framvagnsinställning på bubblan, sen blir det hem till Hudik en sväng. Jonas ska lägga på nya däck och jag ska träffa familjen och följa med My och göra en grej. Sen på tisdag så blir det Rättvik, som sagt.

Nej, nu kom huvudvärken tillbaka igen. Kanske bäst att stänga av datorn, det kan ju inte bli bättre av att sitta här i alla fall.

Undrar om vi ska äta jordgubbar snart? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback