ZzzzZzzzZzzzZzzz

Fy vad jag är trött! Men jag får väl skylla mig själv som gick och la mig så sent igår... Jag borde gå och lägga mig nu egentligen eftersom jag ska upp klockan sex i morgon också, men känner jag mig själv rätt så blir det väl inte att jag somnar före tolv ändå.

Det har blivit så att vi brukar kolla på Scrubs innan vi somnar, det är nästan "tradition" så jag antar att vi ska se det sen. Vi brukar kolla på 2 ½ män också, men vi såg på det tidigare idag och det som är senare är en repris av det.

Det gick i alla fall bra att jobba idag, det var nästan så att det var roligt! Men det blir väl så när man inte jobbar så ofta och så gillar jag att jobba på Guldsmeden. Mycket bättre än att städa på dagis. Men dit ska jag på torsdag och fredag så då kommer jag att få slåss med leksakerna.

Nej nu ska jag nog bädda upp sängen och krypa ner. Läsa lite i boken kanske?

Btw, när jag vaknade i morse låg jag själv i sängen. Jonas var borta, det var hans kudde och täcke också. Jag hittade honom på golvet i köket. Jag hade tydligen snarkat igen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback