Nu är det inte länge kvar på det här året, årtiondet till och med!

I morgon kväll ska jag och Jonas åka till Gojko och Karro. Det blir massa god mat och så.
Jag hörde att Gojko hade köpt några raketer, usch! Då måste man oroa sig för det också :p Jag är den som står och skriker åt alla att dom ska backa. Jag låter antagligen skitarg men det är bara för att jag är rädd att något otäckt ska hända. Då skriker jag hellre argt en gång för mycket...

Har varit på stan och skaffat massa nyårspiff till mig själv. Glitterspray, armband och halsband. Kläderna hade jag redan hemma. Fast hmm, undrar vart mina strumpbyxor är? Nu kom jag på att jag har en annan grej jag skulle kunna ha på mig. Jag som hade bestämt mig, men nu kanske jag måste tänka om?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback