Oj oj oj vad det snöar ute! Jag som har gnällt över att det inte varit någon snö men nu fick jag så jag teg! Men fint är det!

Jag märkte också att snö är väldigt bra om man vill ha ett gratis träningspass. Jag fick för mig att gå ut och skotta lite, det har väl hänt en gång förut kanske :p Men ut gick jag och när jag kom in var jag helt slut! Jobbigt som tusan. Men nu slipper man i alla fall pulsa genom snön för att ta sig till och från bilarna, brevlådan osv.

Egentligen var det kanske dumt att gå ut och skotta eftersom jag har skitont i vänster öra, men jag känner mig inte sjuk annars så jag tänkte att det nog skulle gå bra. Om det fortfarande gör ont i morgon kanske jag ringer hälsocentralen så att dom kan kolla vad det kan vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback