Jag måste ju börja med att säga GRATTIS till Nicklas som fick sitt körkort idag! Bra jobbat lillebror!
Eftersom han klarade det så ska vi fira med lite tårta ikväll, mumsigt!

Jag skjutsade Nicklas till Vägverket i morse, jag tror nästan jag var mer nervös än honom av någon anledning. Fast jag tycker nog att jag kunde se lite nervositet hos honom också... ;)
När jag hade släppt av honom åkte jag till Carro. Vi åt frukost och tog det lugnt ett tag sen blev det stan. Jag plågade mig själv med att gå till Hudcirkeln och noppa ögonbrynen. Men vill man vara fin får man lida pin! Handlade även en julklapp till pappa och ett fodral till min mobil.

Efter stan åkte vi tillbaka till Carro och åt lite lunch. Slog in julklappar och kollade på tv. Efter vi hade fikat lite satte bebisen igång att röra sig , fick en liten spark på handen. Man såg hur magen rörde sig, hur coolt som helst! Det blev liksom en bula där den sparkade, eller vad den nu gjorde! :)

Äntligen har det börjat snöa också! Det är så himla fint och så känns det mycket mer juligt.
Av någon konstig anledning tycker jag att det känns varmare ute också, 2 minusgrader känns inte lika kallt när det är snö som när det inte är någon snö. Men det är nog bara inbillning! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback