Dagen har jag spenderat på Birsta City tillsammans med Carro.
Det blev en hel del bebiskläder-spaning. Det finns så himla mycket gulligt! Vore jag Carro skulle jag köpa huuur mycket som helst, men det kan man ju inte göra! Det finns ju gränser. Jag måste säga att Carro var väldigt duktig på att dra gränserna och höll sig till att köpa lite bara. :)

Vi spanade även efter julklappar och visst gjorde vi fynd även där.

Jag skulle inte köpa något till mig själv, men ändå kom jag hem med:

- En "grå-lila" trekvartsärmad tunn tröja
- En svart t-shirt
- En pyjamas (i hur skönt tyg som helst!)
- En grå mössa
= ca 500 kronor fattigare... Men jag måste säga att jag tycker att jag fick ganska mycket för pengarna!

Jag föstår inte vad som gör det, men pengarna i plånboken verkar bränna väldigt mycket...



Usch, jag känner mig inte pigg nu alltså. Snuvig, ont i huvudet och trött. Det känns som det brukar göra i halsen när jag håller på att bli förkyld, så antagligen är det förkyld jag håller på att bli. Typiskt!

Just nu längtar jag otroligt mycket efter att kramas med min underbara älskling. Det mår man alltid bättre av. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback