Även fast jag tror mig vara säker på att komma in, så vore det ändå skönt att få ett besked. Att kunna säga: Ja, jag kom in. Vad svarar man nu liksom? Jag pratar om vad jag ska göra efter jul men så kommer frågan om jag vet att jag kommer in.
Det låter så himla uppkäftigt och skrytigt om man säger att man vet att man kommer in men grejen är att jag "vet" att jag kommer in, men jag VET ju inte egentligen. Äh, det är svårt att förklara. Men eftersom jag vet ungefär vilka betyg som man behövde i höstas för att komma in och jag vet vad jag själv har, så borde det vara lugnt. Men som sagt, ett säkert besked från MIUN vore på sin plats nu!

Idag har jag, Jonas och Micke varit på stan. Jonas skulle handla sina julklappar. Det gjorde han också, nästan alla i alla fall. Även julklappar till mig som jag själv pekade på... Men det är väl lika bra det? Man är ju "vuxen" nu, då är det inte lika spännande med julklappar på samma vis. Jonas var med och valde han också. Men vi ska köpa en julklapp till varandra som den andra inte vet någonting om också :)

Appropå julklappar så ska jag nog ta och slå in några sånna nu. Jag tycker det är kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback