Yes!

Blev väckt av att min chef ringde. Yrvaken skärpte jag till mig och försökte få det att låta som att jag hade varit vaken ett bra tag, tydligen lyckades jag inte så bra eftersom hon frågade om hon väckte mig. Hon frågade även om jag kunde tänka mig att städa på Västra Skolan från nu på onsdag till 9 september! Det var ju skitbra! Då får jag 11 dagar till. 11 dagar = pengar. Nästan 5 000 kronor närmare bestämt! Inte riktigt, men nästan i alla fall! Pengar är något som behövs, s¨å jag tackar inte nej! Tänk om det fortsätter såhär, att Marie, chefen, ringer någon dag innan jag tror att jag har jobbat klart och frågar om jag kan jobba mer. Det vore perfekt! Men keep on dreaming antar jag. Får vara glad för det här så länge!

Min sovmorgon blev förstörd, men skit samma. Nu är jag vaken och kan inte somna om. Får väl ta och äta lite frukost och ta det lite lugnt istället. Och jag fick ju faktiskt sova till 08.20!

Ha det bra så länge!

// Jossan


Kommentarer
Postat av: Carro

Määän gud vilket flyt du har då :P

Fast har faktiskt fått en veckas jobb jag också ;) nananananaanaaa :P heheh, ^^,

2009-08-24 @ 12:54:11
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback