Duktig, jag?

Nu känner jag mig riktigt duktig. Har precis varit på Friskis & Svettis och skaffat ett terminskort. Så nu kan jag träna där fram till 20 december. Känner mig riktigt peppad faktiskt, nu ska det bli resultat. Tänk vad härligt när vågen visar ett kilo mindre än gången innan man vägde sig, sedan ännu ett kilo mindre och så vidare. Det borde väl vara motivation nog? Jag ska träna duktigt, men inte ta ut mig. Tre gånger i veckan blir bra till att börja med. Sedan kommer det ju säkert bli fler gånger vissa veckor och någon gång mindre en annan. Lagom med träning i kombination med mindre mat och mindre onyttigheter kan ju inte bli annat än bra!

Har jobbat idag igen. Fått massa beröm för att jag är så duktig tycker dom. Frågar du dom omkring mig hur duktig jag är att städa så får du nog ett annat svar... Eller ja, när jag väl städar blir det ju bra. Men det gäller att ta sig för att göra det också! Dom på jobbet hoppades i alla fall på att få behålla mig där. Kan dom inte ringa chefen och säga att jag ska få stanna kvar? Istället för att hon den där andra tjejen ska komma den 10 september. Jag behöver pengarna. Snälla, gör så att jag får jobba lite mer!

Nej, nu har jag inte tid med det här mer. Ska till min moster sen för hon fyller år, så nu ska jag gå och duscha. Sen ska jag slå in ett paket också.

Have a nice kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback