"Slapparsöndag"

Nu var det ett tag sen igen. Men jag vet inte vad jag ska skriva. Har inte suttit vid datorn så mycket.

Först vill jag tacka Emma och Linnea för en trevlig kväll i torsdags. :) God mat och trevligt sällskap. Jag fick en ny bästis, han heter Hugo. Gullig liten krabat med vassa tänder! :)

Helgen har varit mysig.
Igår åkte vi och hämtade Micke, Jonas kusin, sen åkte vi in till stan. Jonas och Micke tog en öl på Texas, jag åt jordnötterna som man fick till eftersom jag körde. Sen gick vi och beställde mat på Hot Chili och så hyrde vi en film som hette In a dark place. Den var lite konstig, men maten var skitgod. Jonas höll dock på att brinna upp eftersom hans var väldigt stark, men min var helt perfekt! Senare åkte vi in till stan igen, föär vi åt maten och såg filmen hemma hos mig. Först svängde vi in till syrran o hämtade glasögonen som jag glömde hos henne på fredagkväll när vi var där och åt surströmming. Sen åkte vi vidare ut mot havet, skulle ut till stugan och skulle se om vi såg några ljus. Det var ju lyskväll :) Det var marschaller tända, men vissa ville inte brinna eftersom det blåste så mycket. Vi satt inne i en stuga och tittade ut, inne lyste värmeljusen. Vissa var lite påverkade om man säger så, men det var trevligt :)

Idag har det varit en riktig slappardag. Jag och Jonas har myst hela dagen, eller ja, från det att jag vaknade klockan tolv :p. Men nu har han åkt :( Skulle till Storån innan han ska vidare till Östersund. På tisdag har han uppkörning. Håll alla tummar! Det kommer säkert gå bra!

Till veckan ska jag och Linnéa börja träna. Det är på tiden. Nu ska jag bli den Jossan jag vill vara. Kroppsligt alltså. Men jag kan ju meddela att det där med att sluta äta godis inte riktigt har fungerat än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback