Gnället är över för den här gången...

Nej, nu är det dags att sluta gnälla! Det blir inte bättre av det. Känner mig mycket piggare också!

Jag har skrivit ett personlig brev som jag ska lämna till ett ställe, hoppas på att det blir något av det! Det vore väldigt bra i så fall!

Linnea har kommit hem, var in till stan och hejade på henne och My igår kväll när dom var på krogen. Jag hoppade dock över krogen den här gången. Har ju som sagt inte mått så bra, så det kändes inte som nån bra idé med krogen då. Men sa hej i alla fall och pratade lite. Bestämde att vi ska ses och äta surströmming på tisdag kväll. Undrar om dom kommer ihåg det bara? Dom var ju inte precis nyktra om man säger så. Men jag får väl påminna dom :)

Nästa vecka ska jag till Emma i Sundsvall. Jag och Linnea H ska dit och äta middag och umgås. Ska bli riktigt trevligt. Både jag och Linnea ska sova där, kanske blir lite trångt i lilla ettan men finns det hjärterum så finns det stjärterum.

Undrar egentligen vad jag gör uppe så här sent? Jag ska ju upp och jobba tidigt i morgon, ska vara i stan sju sen väntar ett nio timmar långt arbetspass. Delat på två. Appropå arbetspass, jag jobbade en dag mer än jag skulle den här veckan som var. Tydligen skulle jag jobba måndag-torsdag. Men vem var inte där på fredagen i tre timmar också? Jag såklart. Ska ringa chefen i morgon och fråga om det stämmer det som står i mitt schema, eller om jag skulle ha jobbat den dagen ändå. Det känns ju inte så jättekul att ha jobbat utan att få betalt. Men en dag, det var väl skitsamma egentligen. Med tanke på att jag inte jobbar full tid så ofta, det finns ju inte tillräckligt att göra. Men det ska man kanske inte tala om? Då får man kanske mindre betalt. Varenda krona behövs nu. Det är brist på dom om man säger så.

Nästa torsdag ska jag till optikern, ja samma torsdag som jag ska till Emma. Jag ska göra en nny synundersökning, tror jag ser sämre nu än sist. Jag ska även se till att skaffa linser, dom här jävla glasögonen är ju jämt skitiga och alltid ivägen.

Jag läste mitt cv för mamma, hon tyckte jag var lite skrytsam eller vad man ska säga. Jag skrev visst mycket och väldigt ganska ofta. Typ jag är mycket serviceinriktad, eller jag är väldigt glad och trevlig. Det räcker ju faktiskt med bara serviceintiktad, glad och trevlig. Dom skrytsamma orden kanske man ska hoppa över ibland. Även om det kanske är meningen att man ska göra reklam för sig själv, behöver det ju faktiskt inte gå till överdrift!

Nej, nu MÅSTE jag lägga mig. Är ju faktiskt trött. Även fast det här helgen varit mycket lugn, med massa mys och slapphet. Men man blir ju trött av det med.

God natt & Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback