Ett steg på väg!

Herregud vad många ingångar det var på skolan där jag ska städa! Man ska in på ett ställe, ta en vagn och städa där. Sen ska man ställa tillbaka den vagnen, gå ut på gården och in i nästa byggnad. Sen ska man ta en ny städvagn, städa och ställa tillbaka den osv. Jah ska in i fyra olika dörrar och innanför varje dörr ska jag städa olika ställen, på vissa bara korridorer och toaletter och vissa klassrum också. Det här blir spännande, eller ja spännande var väl att ta i, men jag undrar hur det ska gå!

Ja ja. Det var det. Nu ska jag snart äta middag, tack och lov. Jag är hungrig!

Sen kan jag meddela att jag nu har klarat dagen utan godis. Ett steg på väg!

Kommentarer
Postat av: Carro

sv: Hon arbetar i kyrkor.

Dom har städ vecka, så jag ska vara med och städa fyra kyrkor och församlingsgårdar osv. :)

2009-08-26 @ 10:32:00
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback