Det är lika bra att få det överstökat...


Något som är väldigt irriterande är när man kommer på saker som man måste göra innan man kan lägga sig.
Tilll exempel hänga tvätten som ligger kvar i maskinen eller att man inte har lagt i några nya sängkläder så att sängen är helt obäddad när man är trött och ska lägga sig. Båda dom sakerna händer mig idag. Kom just på att jag la i kläder i tvättmaskinen innan jag och mamma åkte till stan, det är hög tid att hänga dom nu. Tog även ur mina sängkläder förut när jag städade mitt rum, så det måste jag också fixa. Jag hade lyckats förtränga båda sakerna, men man kan ju inte förneka att man inte har några sängkläder i när det är hur tydligt som hellst. Så det är bara att ta tag i det. Lika bra att göra det nu. Eller snart... Det tar emot. Ska i alla fall börja med tvätten, hatar att gå ner i källaren. Särksilt i mörkret, fast i och för sig finns det ju en lampa där nere och det tar max en minut att ta ut tvätten och komma upp igen. Så nu, nu ska jag få det överstökat!

God natt allesammans. Skriver mer en annan dag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hatar också att vara i vårat förråd till lägenheten, går inte nå gärna dit själv iallafall, så har jag några ärenden dit får Lars följa med eller gå dit åt mig :P

2009-08-12 @ 10:48:30
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback