Deppigt inlägg...

Vad är det som har hänt med mig? Inte har väl jag brukat vräka i mig så som jag gjort dom senaste dagarna. Kanske är det för att jag ätit mindre ett tag, och nu har jag typ gett upp. Känner att det går för sakta. Men när jag börjar träna ska jag sluta med allt onyttigt ätande. Då kommer träningen att ge bättre resultat och att äta mindre kommer att göra att allt går fortare.

Jag vet att jag inte ska bry mig, jag vet vad vi sa. Även om det går tre månader... Men det är så ovant att gå från att träffas nästan varje dag till att knappt höras något på flera veckor. Vad är det som gör att det blir så? Jag vet att man har massa annat att göra och så, men vad är det som gör att man inte tar den lilla tid det tar att skicka ett litet sms eller liknande? Jag kan inte låta bli att tänka att jag är tråkigare än andra, att det är därför den personen inte hör av sig. För den personen umgås ju med andra från förr. Jag kan ju också höra av mig, det har jag gjort också. Även den personen, ibland. Men när man har känslan av att inte vara viktig längre, då känns det som att man stör om man hör av sig. Det är antagligen inte som jag skriver, vet att personen har mycket nu. Men ja. Hoppas vi kan ses någon gång, och att den personen inte tycker jag är en tråkig mes som inte är något att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback