Bättre sent än aldrig

Det är inte ofta Nicklas lägger märke till saker och ting. Inte vad man kan tro i alla fall, han kanske märker saker även fast han inte säger något. Men ja, för ett tag sen gick jag i morgonrock genom hans rum. Då frågade han om jag skulle gå och lägga mig. Han lät förvånad och jag sa nej och frågade varför han trodde det. Du har ju morgonrock på dig. Kanske inget speciellt, men jag blir förvånad varje gång Nicklas öppnar munnen. Eller nej inte alltid, men det är inte ofta han gör det om det inte är något viktigt eller nödvändigt.

I morgon ska man upp tidigt igen, borde nog gå och lägga mig nu. Men jag känner inte för det än. Kanske kan bero på min två timmars "mikrosömn" tidigare idag. Tänkte ju bara vila ögonen lite, men så vaknade jag två timmar senare och då var det bara att ta på sig skorna och åka till nästa jobb. I morgon ska jag inte vila mellan jobben, då blir det en sväng på stan för jag måste gå till Expert och skriva ut några bilder till tackkorten för uppvaktningen på min student. Lite sent, jag vet men bättre sent än aldrig.

God natt allesammans. Skriver mer en annan dag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback