Nu ska fläsket bort - är det tänkt i alla fall...

Nu jäklar ska det bli ändring!
Kan inte vara såhär lat längre, måste börja träna!
Så nu har jag bestämt mig för att köpa gymkort på Friskis&Svettis. Tänker köra på delbetalning, så att istället för att behöva lägga ut 1 800 kronor direkt så kommer jag betala 172 kronor i månaden.
Det blir lite mer pengar i längden, men det känns ändå bättre att ta det efterhand liksom.

Det här med gym är inte riktigt min grej egentligen men har pratat med någon (minns inte vem det var) som sa att jag får en introduktion liksom där man går igenom alla maskiner. Jag kommer då få som ett schema jag kan följa när jag tränar för att det ska passa mina behov. Det kändes bra tycker jag, för då vet man liksom att det här ska jag göra innan jag går hem. Annars känns det som att det är lätt att man bara vimsar runt lite hur som helst, två minuter där, 30 sekunder där... Typ :p
I alla fall om jag känner mig själv rätt!

Just nu känns det som att jag bara äter och äter, men aldrig gör av med några kalorier. I och för sig rör jag mig mycket i jobbet, typ springer mellan allt. Jag är ju trött i kroppen efter ett arbetspass, men det känns ju inte som träning precis.

Så nu så ska träningen dra igång igen. Kanske ska försöka få med mig Jonas också?
Eftersom vi båda jobbar långa pass (jag har ju inte alltid långa pass men vi "missar" ofta varandra ändå) hinner vi inte ses så mycket. Och Jonas har också pratat om att börja träna igen, så kanske det vore en bra idé att träna på samma ställe? Så kan vi göra något samtidigt som vi umgås, och det blir ju lättare att ta sig iväg då också...
Man kan ju inte vara sämre än den andra liksom ;)

Kommentarer
Postat av: ewa

sv:haha ja jag är skit nöjd m stövlarna;).

Jag är oxå en son som bara äter äter å äter:( tänkte/tänker oxå köpa kort på F&s..men finns inte så måna tider som passar mig...eller är de bara en ursäkt?:) delbetalning ringde jag om..Å de var inte bara en vanlig delbetalning..utan ett lån som man tog med hög ränta..Nej tack..får se om vi ses på F&s:)

2011-01-26 @ 07:28:54
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback