Som en ballong, men ändå inte...

Alltså allvarligt. Nu måste jag börja träna igen!
Så här många veckor (?) utan träning har satt sina spår.
Jag måste knäppa upp byxorna när jag sitter, till och med när jag har mina "baggy-jeans"!
Alldeles svälld vid byxlinningen. Inte kul!
Men efter några hårda pass så borde det gå bra igen!

Just det, jag och Emma har ju vår deal om godis och fika.
Den här veckan har jag inte känt mig nå sugen alls på onyttigheter. Ändå har jag ätit onödigt mycket godis idag? Det var väl dumt, när jag inte ens var särskilt sugen. Det var mer bara för att liksom.
Men mitt köpberoende av godis verkar vara borta i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Sara H

Du är så duktig som har börjat träna. Vad skönt att ditt köpberoende av godis är borta! :)

2010-11-08 @ 10:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback